środa, 27 sierpnia 2014

Dziwna dziewczyna....I głupia.

Witam.Dzisiaj opowiem o pewnej głupiej i niemądrej dziewczynie. ;) Nazywa się Muszelka 11



Co z tego że ma 30 lvl?Co jej przyjaciółeczki ruszą na pomoc? Co to jej da.? nic. -.- Głupia i tyle.Dała love it mi do pokoju a w zamian chce do swojego i coś z listy.No ludzie a ja się zgodziłam? nie chcę jej dawać,ona nie musiała. A  o co jej chodzi? Matką to ona jest xD hahahahahahah dziecko z niej. ;p  jest matką jaassne, już wierzę .A może ma dzieci? xD neo napewno ma! NEO. Ja mam problem? Ona ma problem bo jest na moim blogu.Teraz to ona ma problem. ^v^ Ze mną się nie zadziera,bo od razu robię screeny z rozmów i wstawiam na bloga.Tak publikuję i udawadniam,że nie którzy są... nie do zniesienia. ;p
Uwaga na Muszelka 11

Sharpeyxd11/Nati <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz