piątek, 22 sierpnia 2014

Kelsy12345

Chcecie zobaczyć jaka chamska ona jest? O co chodzi? Nagrodą w tamtym konkursie było inne konto z 44 lvl.Ona leci tylko na wysokie. Gdy jej powiedziałam,od razu je zechciała.Ale... sami zobaczcie.Ja też milutka zawsze nie będę ._.
Napisałam to dla ściemy-Oczywiście że do wygrania to konto nie było :D ha ha ha.Chciałam tylko się przekonać,jaka jest na prawdę. ;p Teraz już wiem.... Jezus jakie błagania o te konto ._.
Powiększcie sobię,jak dacie radę. Matko mogła,bo leci na wysokie konta.Wiedziałam -.- Ludzie myślą tylko o sławie,oraz o sobie.....A teraz oczywiście nie podoba się księżniczce, ,,już nie wejdę na bloga" no i co? ._. naglę mówię ze do wygrania to konto xd a ja nawet konkursu nie zrobiłam ale konto wikisz04 jest mojej znaj więc o konto mi nie trudno. ;D
Ps. To wcześniejsze zdjęcie to wytłumaczmy : Lel-piszą tylko ci co nie umieją ortografi ^^ a nie ,,ci fajni" -nie umiesz orto to już nie mój problem.


Taka z niej chamka... Tylko dla tego ,,że nie zajmie 1 miejsca" ale warto próbować.Ale ten konkurs i tak nie powstanie :3 Już NIGDY jej nie zaproszę. Kelsy12345 to chamska dziewczyna,która myśli tylko o sobie,i chcę mieć ekstra wysokie konto żeby sobię przesłać ciuchy :3 UWAGA NA NIĄ! oraz to oszustka. Obiecała mi dać prezent. Nie dała ._. .
Na koniec,jeszcze napisała ,,NIE" -nie biorę udziału na pewno. ;p Pewnie ona napisze o mnie na swoim blogu.Mam to gdzieś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz