sobota, 26 lipca 2014

Przerwa

Dzisiaj,być może napiszę tylko 2 posty,albo w ogóle  nie napiszę,bo mam swoje plany. Chciała bym pojeździć na rolkach,co właśnie postanawiam zrobić. MSP - zablokowali mi komputer, i moderatorzy są tacy głupi, na tyle,aby w 2 dzień nie odpisać... Zal mi tego.. W złym sensie. MSP z chodzi  na GÓWNO!!! coraz więcej kont robią,a oni zarabiają.raz moja znajoma,kupiła vipa- do tej pory go nie dostała.Moderatorzy oszukują. :// Ja nie zamierzam w to badziewie grać,dopóki mi nie odblokują komputera,i dopóki, nie odpiszą. A chociaż mogli by przywrócić unikaty, i by mogly być tanie. Każdy unikat mógł by kosztować np. 75 sc :// To tyle na dzisiaj.Może potem wpadnę, i coś napiszę. Pa ♥
A co to jest?!! Sami zobaczcie! O.o

Domyślcie się,bo ja za Was nie będę mówić. ;) Pa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz