środa, 23 lipca 2014

Ostrzeżenie przed chłopakami.

Ja chcę  ostrzec przed... CHŁOPAKAMI na moviestarplanet. Czemu? Bo po 1 dniu,już zrywają.Powiedzmy. Ja miałam chłopaka- no bo co mi tam maroskfaro123 - mój były
Widzicie? -.- Spórzcie na status a teraz na to czy jestem jego dziewczyną? Nie! Więc tak.... Nie będą nią,bo związki na MSP są głupie. Matko jedynie nie wtedy gdy w realu sie kochacie! :/ Po co komu związek krótkotrwały skoro i tak z tobą zerwie? -.- Pf... nie nie jestem smutna bo i tak mi on nie potrzebny :) Pewnie udawał bo chciał ,, mnie zranić" powiem wam jedno - MNIE TO NIE RUSZA ;D  Ale dziwne to bo co mi dał? :
1. pozdro :3 10 rzeczy z listy tone grafów obejrzał filmy dał love it do pokoju ;D haha ja cie,to tak jakby niepotrzebnie wydawał na mnie kase! :p A nagle zrywa! Co za dureń..... nie będę się zadawać z kimś takim bo on mówił mi w wiado,że myślał o mnie po nocach .O.o żal....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz