wtorek, 22 lipca 2014

Przewodnik po... MovieStarPlanet.pl !

Hej. Postanowiłam zrobić dla Was przewodnik po MSP,jeżeli  ktoś jeszcze w to nie gra, a chciał by! :)

Zaczynajmy .

1. Wejdź na stronę MovieStarPlanet.pl
Kliknij ,, Graj teraz "
2. Gdy już klikniesz,wybierz sb chłopaka,albo dziewczynę.

Kliknij na np. dziewczynę. Do wyboru masz:
1.kolor skóry.
2.twarz a w niej: nos usta  oczy.
3.fryzury
4.topy
5.spodnie.
6.Buty. 
Zaznaczyłam na żółto to co powiedziałam wyżej. No więc co dalej? :o Oczywiście gdy już wybierzemy klikamy  ok-zrobione w prawym dolnym rogu.
Wtedy musimy wybrać nazwe użytkownika i 2 razy hasło 
gdy wszystko będzie gotowe,klikajcie akceptuję-utwórz moje konto.
I zaczynamy grać! :)
Teraz gdy nasze nowe konto jest gotowe czas na przyjemności! :)
Idziesz po czerwonym dywanie, i nagle dostajesz prezenty! i miłe ciepłe powitanie! :)
Otwieramy wszystkie prezenty,lecz jednego nie możemy,możemy dopiero jutro. Jeżeli chcemy to pominąć potem to zrobić,klikamy na strzałkę. :)
Co jest w prezentach? Nie powiem wam :) Ale dodam screen więc zobaczycie
sc,kwiatek do pokoju,kwiatek do włosów a jutro... dostaniesz kanapę do pokoju! :D
Wybaczcie ,że nie pokazałam prezentów,ale za szybko przeleciało :) Gdy już odbierzecie,możecie normalnie 
grać! Powodzenia życzę
sharpeyxd11 :)
Chyba dalej sobie jakoś poradzicie ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz