środa, 23 lipca 2014

Przewodnik po MovieStarPlanet.pl 2.

Dzisiaj zrobię 2 część przewodnika po MSP.Dzisiaj mianowicie o grach na MSP. Zaczniemy od ubierz się. :)
Więc klikamy na ubierz się.
One są tutaj ;D He he. Więc tak jest w tej grze. I zaczynamy grać.  ^ ^ Zaraz opowiem o co chodzi w niej.
Chodzi o to,że trzeba się ubrać tak jak się chce. Ja jestem ubrana w zieloną em... w zielone włosy. ;D
Gdy się już ubierze jedna osoba wybiera najlepszy strój ( np. ubierz się jak sharpeyxd11) to musisz wybrać te osobe która najbardziej pasuje do tej kategorii. Gdy czas się skończy,to klikasz na jakąś moviestar - i wtedy ona zdobywa gwiazdkę. Jak widać,trzeba mieć aż do tej największej,aby wygrać. :) I w tym cała gra. I tak cały czas do końca tej gry. :) Ubierasz się- jedna osoba ocenia potem znowu i znowu i potem ty oceniasz i tak cały czas dopóki ktoś nie wygra. ^ ^

ZWARIOWANE KARTY
Oco chodzi w tej grze? Zanim zrobie screeny wytłumaczę to szybko.
gra polega na tym że wybierasz sb jaką chcesz kartę, no pwoiedzmy taka jak ja. ( screen) najlepszy maczo? wybrałam wskazówka. No i ktoś ocenia,lecz nie wie,czyje to karty,dlatego zwariowane. xD I tak cały czas ty też oceniasz- wybierasz najelpiej pasującą kartę.Np. najlepiej ładna..  ty masz powiedzmy karte- sharpeyxd11 He he. No i oceniasz i ja dostaje powiedzmy punkt.Zbierasz też gwiazdki.Kto wygra? nie wiemy bo są zwariowane.Pare screenów.

Widzicie? :) Oto screen.
He he. Kolejny screen jak jakaś laska ocenia. Wygrałam woo! Mam 1 punkt ^ ^ He he.
Wybrałam śmieszną kartę lecz fajnie to nawet wygląda. ^ ^
Casting
Zacznę od innej gry która jest prosta. Inne są bardziej spomplikowane a posty nie chcę żeby były długie. No więc o co chodzi? Unikatka-dziewczyna pokazuje ruchy i musisz je śledzisz.Potem masz do wyboru i musisz kliknąć na nie w odpowiedniej kolejnośći  np. ona biegnie ona jlaszcze ona tańczy a ty musisz zaznaczyć to w kolejności ale one są porozwalane więc trzeba kąbinować a jest utrudnienie! Jakie? to po angielsku ^ ^ np. dancing clap run i wybierasz run clap dancing - wygrywasz 1 punkt nie wygryswasz nic i tak cały czas. Ps. musisz to robić dośc szybko bo inni mogą cię wybrzedzić.Oto pare screenów z tej gry. 
Wygrałam!! Juuuhu hehe kolejny! :
Powtórzcie jej ruchy! xD Nawet nie zdążyłam pokazać jakie robiła.No trudno :// Nie jestem szybciorkiem że raz dwa wkleje screen do painta zapisze i drugie i tak cały czas. ://
HA HA HA TEN SCREEN PRZEROBIŁAM JAK LASKA PIERDZI xD Ha ha bo taka animke pokazała.
W kolejnym poście:
1.quiz
2. wybieg dla modelek lvl 6+
3. arkada
A w  jeszcze kolejnym:
1. Gry dla przyjaciół ^ ^

Sharpeyxd11

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz