wtorek, 22 lipca 2014

Porady modowe-Klinika piękna 4.

To  ostatni post dotyczący Kliniki piękna. Lecz posty modowe zostaną! : ) Dzisiaj zakończymy  na oczach,od których zaczęłam pisać posty Modowe ♥
Zaczynamy. Pierwsza para oczu - zielone kocie Mrrrr....
Kosztują one 200sc dla VIPÓW. :) No myślę,że nawet warto kupić,lecz ja wolę swoją parę.Te mnie się nie podobają? Czemu? Ponieważ... mają za ostry kolor :)
Nie trzeba dużo opisywać. Są one vip kosztują 150 sc. :)
Kosztują te oczy 100sc są dla NIE VIPÓW ale vipy,też mogą to kupić,bo czemu nie? :) Ah... mnie się nie podobają,dziwne są
Kosztują 100sc też są dla VIPÓW ale i też dla nie vipów. Są nawet nawet lecz,ta para także mnie się nie podoba. ♥ Ale jeżeli patrzycie na status to  spójrzcie ^ ^.
W tle jest moja znaj która ma w statusie lubie placki... no ale do rzeczy oczy blee może i kosztują 200sc tanio,może i są piwne ale są DLA HIŃCZYKOWYCH MSPOWICZÓW XD
To są zwykłe proste oczy. 100-200sc chyba nie VIP. No więc teraz pokaże wam Parę moich stylizacji modowych z kliniki ♥

Dziewczyna- Na kociaka MRAU ! niegrzeczna kicia nadchodzi. ;D Nie no widziałam dziewczynę  która taka była - jak ja teraz. Klon - W sensie twarz teraz ta co na zdjęciu. xD Heh
No więc fajny zestaw? Róż dla VIPA!! na imprezkę ♥ Moja stylizacja. Kto jest vipem,podoba mu się,chciał by tak samo,może kupić. A więc tym słowem kończę post typu Porady Modowe-Klinika Piękna. :)

Myślę że pomogłam wam chociaż trochę! ♥

-Sharpeyxd11

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz