wtorek, 22 lipca 2014

Porady modowe-Klinika piękna. 2.

Witam Was ponownie! W dzisiejszym poście opowiem o.... ?
1.Nosach
2.Ustach
Pierwsza para nosa.
Przeczytajcie to na żółto proszę. No więc jak przeczytaliście wiecie co ijak. Ten nos jest VIP oczywiście kosztuje tylko 300sc,bo jak widać,mam go na sobię. Kolejny nos jest MIAU! koci dla kocic :3
Ten nos jest dość drogi ponieważ kosztuje 500sc. Jest dla VIP'ÓW. Kolejny
nos jest em... krzywy xD czemu? zobaczcie jak w nim wyglądam
Nie podoba mi się bo przy pokazaniu wygląda krzywo,
ale gdy mam go na sobię,wygląda inaczej
Widzicie co moja moviestar zrobiła? xD ha ha! Nos kosztuje 300sc.
Kolejna para kosztuje także 300sc.i następna także.Nie ma sensu już wstawiać screena,więc odpuszczę
te 2 pary nosów. :) Przechodzimy do... do ust!
Chcecie zobaczyc tamte nosy? Oto ostatni z nich O.o A oto usta
Jak widzicie,są 4 pary VIP i 3 pary NIE VIP.
Te 1 mam na sobie są one VIP i jak widzicie kosztują 400sc.
Ta para oczu też jest vip,jak widać są VAMPIROVO VIPOVE Xd wiem błędy
sorka z błędy. heh Ale to specjalnie. No więc tak kosztują 400sc i nadają
się do stroju Vampira,albo nawet do filmów.Looków,a też artów.
Ostatnia para oczu dla VIP'ÓW. a więc tak.Nie przedłużając
kosztuje ona 400sc i jest podobna do ust
nr 1. :) Prawda ? Także są ładne,stylowe,
i nawet mi pasuję, to tych prawdziwych rzęs.Teraz
przechodzę do ostatniej pary xD
O jo joj! Kolczyk w ustach..Ta para nie podoba mi się,ale jest VIP.
Kosztuje 400sc i jak widać,jest taka jaka jest. ;D Kto lubi ten kupuje.- Jeżeli chce
Teraz 3 pary nie vipowych ust.
Ha ha! Śmiesznie prawda? Kosztują one 300sc, i jak widać,nie są vip.
Nie pasują mi... przechodze dalej.
Podobne do tych dla vipów? Tak... lecz różnią się tym
że mają inny kolor, i nie ma kolczyka
w ustach.Kosztują 300sc o ilę się nie mylę. 
Proste,zwykłe usta dla 0 lvl'wiczów.Ale nie tylko więc się nie obrażajcie
Kosztują także tylko 300sc jak tworzycie moviestar macie te usta
3 lub 4 do wyboru. ;) Myślę że wam pomogłam w wyborze.Do zobaczenia w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz