wtorek, 22 lipca 2014

Porady modowe-Klinika piękna 3.

Dzisiaj,w ostatnim poście typu Klinika piękna opowiem o... ? Kolorach skóry. Podam po prostu same zdjęcia bez opisów,żeby was nie zanudzić. :)
ZACZYNAMY!
Jeżeli dacie radę to przeczytać ( powiększcie) to dowiecie się co tam napisałam. :) Kolejny odcień:
Fuu zielony odcień skóry! Jak widać,są one vip. kosztują 300sc. I jak widzicie- nadają się do filmu o zombie. :)
Pewnie się domyślacie,dlaczego nie mówie o innych,tylko podaje te vipowe i kolorowe? :O Ponieważ,nie chcę robić aż tak długich postów. ;) Bo może wam się nie spodobały... Więc robię krósze. :) Teraz.. nie samowity odcień! FIOLET!

Ah,fajnie mi się śpi xD He he czemu? znowu moja moviestar mrugnęła . :D A więc tak fioletowy odcień skóry. Czy on jest ładny? Sami oceńcie. Swoje decyzje piszcie w komentarzach. :) Który odcień poboda wam  się najbardziej? :) Jeszcze 2 odcienie lub 3  i koniec posta ♥ Wtedy będziecie mogli pisać!
Różowa skóra? Ja w niej wyglądam,no cóż trochę brzydko,lecz komuś może się ona podoba.Kosztuje 300sc. Kolejna strona- Wybieram najciekawsze! :D
Czarna skóra. Kosztuje 300sc jest vip.Nikogo w takiej nie widziałam. ;) Pasuje do nosa kotkowego :)
Heh no  i co jeszcze? Do ubrania kociego oczywiście! Koty są czarne,białe no i ... inne kOLOROWE?XD
Brązowe - Jak gówno! Sorka ale musiałam. xD Ha ha ha! No więc jest nie vip kosztuje tylko 300sc widziałam te skóre u murzyna,albo użytkownika kupa na parze albo kupa gotowana.Coś takiego O.o bez jaj!
Eh kosmita? Tak Dla vipów kosztuje tylko 30sc jak widzicie jest to GRANATOWA skóra ( odcień skóry) idealne do filmów,czemu?! Bo to marsjanin XD ale nie ja...
Kolejne dwa zdjęcia.Zacznę od zdjęcia nr 1. Brązowa skóra vip. Odcień jest jak ziarna kawy zmielone.  Kosztuje 300sc. 2 zdjęcie. Przedstawia odcień jasno niebieskiej skóry który wygląda jak niebo, a na nim chmury.... Koszt? : 300sc VIP.
No i reszta wygląda... podobnie ^ ^ Te są najciekasze. Piszcie w komentarzach któe byście chcieli,albo które wam się podobają ( odcienie skóry)  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz