wtorek, 22 lipca 2014

Porady modowe -Klinika piękna.

Na początku powiem o co chodzi. Będę doradzała,co warto kupić,jak warto się ubrać,ale także będzie to związane z kliniką piękna,od której zacznę! :)
Zaczynamy.
Wchodzimy do kliniki.Zaczniemy od oczu. Jak widzicie na screenie,jest ich dużo,możecie wybrać jakie tylko chcecie,vip nie vip. Ja wam pokaże jakie ja mam oczy z kliniki.
Ja kupiłam sobię oczy VIP za 300starcoins. Są one zielone,lecz ja zmieniłam kolor na niebieskie ♥ Na drugiej stronie ,, oczu" widzimy tylko 1 parę.
Założylłam je aby wam pokazać jak w nich wyglądam.mnie nie przypadły do gustu. ;) Mam swój styl.
Może i wygląda to śmiesznie xD Heh. Pokażę wam teraz, makijaż. :) Czyli przechodzimy dalej. PS. takie posty będę robiła codziennie,nie tylko w klinice.
Jak widzicie na 1 stronie jest dużo makijażu pod oczy do wyboru.Ja nie mam na sb żadnego
z nich,ponieważ dla mnie są za brzydkie.Lecz chcę wam pokazać,jak
wszystkie z nich,wyglądają na mnie :)

Jak widać- mnie one nie pasują.Kolejna para.
Te podobają mi się nawet ;D Lecz nie kupię ich,bo nie warto. Kolejna para przedstawia...
Kosztują tylko 100sc. Mnie nie przypadły i te do gustu. No cóż, tanie? tanie.Każdy może je kupić,gdyż nie są dla vipów! :) Kto lubi i chcę ten może kupić. Kolejna para to czarny cień pod oczy buntowniczek :3
No no no kolejna para odcienia do oczu aż się błyszczy! Kosztuje tylko 110 sc. O 10 sc więcej. ;) Malutko. Jak ja w nich wyglądam? teraz się dowiecie.
Kolejne oczy które pokaże są VIP więc w zasadzie teraz 2  kolejne pary są dla vipów. :)
Brzydkie prawda? kolejna para będzie ładniejsza! ZAPEWNIAM!Te są świetne moim zdaniem do filmów
Kolejna para:
Bardzo ładny ten makijaż,przyznam szczerze,lecz najważniejsze jest to że idealnie pasuje do filmów,a także do ciemnej skóry i lekko jasnych włosów,a także czerwonej szminki na ustach ♥ Kolejny makijaż
Piękne prawda? odcienie tego makijażu to fioletowy z lekkim odcieniem Bieli. ♥ Na imprezę i do mojej sukienki akurat pasuje,prawda? Przewijamy się na 2 stronę makijażu! Co na niej jest? Dowiemy się.
Ładne prawda? Mam sukienkę pasującą do tego makijażu. Nie wiadomo,ale może kiedyś,... kupię ten makijaż,lecz pamiętajcie- mo.żecie zmienić kolor,ale chyba gdy kupicie,nigdy nie zdejmiecie,więc podejmujcie mądre decyzje.!
Kolejna para z 2 strony makijażu to....
Jak widzicie kosztują 100sc ( jak napisałam na żółto) Znowu uwazam,że są jak dla ,,wróżki" Są tanie, i nawet ładne kolory jakie?
Różowo,fioletowo morskie. :) Kolejna i ostatnia para makijażu!
Są tanie i jak wspomniałam na kolorze żółtym ( powiększ)  pasują do czarnych sukienek ubrań.Lecz bardziej do sukienek oraz czarnych,długich włosów. Do jasnej różowej szminki ♥

W następnym poście opowiem o :
1. Nosie
2.Ustach
3.Kolorach skóry.
Dziękuje za przeczytanie posta. Nie miłe komy. zostaw dla siebie. ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz