czwartek, 24 lipca 2014

Przewodnik po MovieStarPlanet.pl 3


Więc tak. Udało mi się zrobić nowe konto. 1 razowe więc już na nie nie wejdę. xD Może kiedyś.... He he no więc teraz,zaczniemy od gier,tak jak obiecałam.Zacznę od gry...?

QUIZ
Gra polega na tym że jest pytanie i do tego 3 odpowiedzi. Jedna z nich jest prawdziwa a pozostałe 2 nie. :) Więc musicie wybrać prawidłową odpowiedź jak źle- nie dostajesz gwiazdki. Jak dobrze - dostajesz. I tak się ciągnie aż wygrasz. Screeny: 
Wygrałam w 1 rundzie ^ ^ Ale ogólnie to wygrała inna laska.
I tak się zazwyczaj kończy ta gra.W nagrodę każdy dostaje FAME a osoba która wygrała,może 
zakręcić kołem fortuny. : ) I tak kończy się każda z tych gier.


ARKADA


 na czym polegają te gry ARKADA?
Jest tam dużo dużo różnych gier,zazwyczaj nie vipowych. : ) Każdy może w nie grać
kiedy tylko mu przyjdzie ochota. Vipy mają swoje gry dla vipów a inni, mają swoje .No więc przykładowo
wejdę w grę... Jakąś tam nwm co to. ;D
No więc np. gramy w to coś,i jak chcemy już skończyć klikamy na czerwony X :) Który zamyka nam grę i możemy grać w inne. Np. Zobaczcie ile gier jest tylko dla vipów!

Oczywiście jest ich więcej,ale w tej kategorii  jest ich tylko tyle. Więc podsumowując.
Gry ARKADA są  może i nie doskonałe,lecz można w nie grać samemu.Lecz ja wolę grę
z użytkownikami MovieStarPlanet. : ) Na pewno jest lepsza,niż ta nowość która pojawiła się
nie wiadomo kiedy.... Oczywiście chyba każdy pamięta,zmiany które nadeszły w MSP. Np. arkada
powstała... rok temu? :// Hm... dobrze przechodzimy do kolejnej gry.

GRY TYLKO DLA PRZYJACIÓŁ

O co w nich chodzi? No więc klikamy na ,, gry tylko dla przyjaciół "  I mamy do wyboru:
1.casting
2.QUIZ
3.ubierz się
4.wbieg dla modelek 6+
5.zwariowane karty
6.  ,, . " - Ta gra została usunięta,każdy nie wie jaka to była!!!! :O 

I powiedzmy klikamy w ... ubierz się. Wtedy znajomi jak chcą to przyjdą do tej gry i gracie wspólnie ze znajomymi! Czy to nie wspaniałe? Możecie także z nimi grać w inne ciekawe gry. lecz akurat ja wybrałam tą. Czy moi znajomi przyjdą? Tego nwm ale screen pokażę:
No moich znajomych nie było ONLINE więc napisałam coś w dymku. POWIĘKSZ.
I tak mniej więcej wygląda każda gra w grach dla przyjaciół. 

WYBIEG DLA MODELEK LVL 6+
o co tu chodzi? no więc gdy wchodzimy to nie mamy ciuchów ze sklepu do wyboru. Są tylko twoje ubrania z TWOJEJ szafy! I to jest podobne do ubierz się! :) Tylko że masz tam swoje ubrania, i  oczywiście musisz się w nie ubrać np, ubierz się jak modelka-  i musisz ubrać się w strój  pasujący do tej kategorii. Osoba która ocenia,wybiera najlepszy strój gdy wygrasz- gwiazdka nie wygrasz- NIC. I na tym polega cała gra. Screen dodam dopiero wtedy gdy ja osiągnę 6 poziom,a mam na tę chwilę 4 ;_; Idę zarobić! No trudno
nie zarobię. Jak już to dodam screen z innego konta! Pa! ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz